Предварительный просмотр файла ВИКОРИСТАННЯ ІКТ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ.ppt
Предварительный просмотр файла ЗНО 2021 .pptx
______________________________________________________________________________________________________________________________
Оновлені умови дистанційного навчання та наказ Учитель року -2021
Оновлені умови дистанційного навчання 1_НАКАЗ_ДЕПАРТАМЕНТ_ЗОНИ_Учит.року_2021
______________________________________________________________________________________________________________________________
2020/2021 – Рік математичної освіти в Україні
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25 червня 2020 р. N 630-р затверджено план заходів щодо проведення Року математичної освіти в Україні у 2020/2021 навчальному році.
______________________________________________________________________________________________________________________________
Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2020/2021 навчальному році
Органам управління освітою обласних, Київської міської державних адміністрацій, закладам післядипломної педагогічної освіти, закладам загальної середньої та дошкільної освіти, спеціальним закладам загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами
Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2020/2021 навчальному році
Шановні колеги!
З метою упорядкування навчальної літератури, що рекомендується для використання в освітньому процесі закладів освіти, Міністерство освіти і науки України надає переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством для використання у закладах освіти у 2020/2021 навчальному році:
Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання у початкових класах закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою (завантажити);
Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в 5-11 класах закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою (завантажити):
Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання у класах закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин (завантажити):
Перелік навчальної літератури, програм рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання у закладах дошкільної освіти (завантажити);
Перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у спеціальних закладах загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами (завантажити).
Ознайомитися із зазначеними переліками можна за вказаними посиланнями. Зазначені переліки постійно доповнюватимуться новими назвами навчально-методичних посібників за результатами розгляду відповідних предметних комісій Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України, оновлюватимуться з урахуванням терміну дії грифів, наданих навчальній літературі Міністерством освіти і науки України та будуть доступними для ознайомлення в режимі онлайн.
Окрім цього, звертаємо увагу на те, що комісією Науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України (лист ІМЗО від 18.06.2020 №22.1/12-Г-372) схвалено до використання у закладах загальної середньої освіти методичний посібник «Організація дистанційного навчання в школі. Методичні рекомендації» (авт. А. Лотоцька, А. Пасічник). Ознайомитися з зазначеним посібником можна на сайті Міністерства освіти і науки України за посиланням.
З повагою
Заступник Міністра Любомира Мандзій
______________________________________________________________________________________________________________________________
Лист МОН від 20.07.2020 №1/9-385 “Деякі питання організації виховного процесу у 2020/2021 н. р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок” Завантажити
______________________________________________________________________________________________________________________________
Реформа природничо-математичної освіти
МОН планує реформувати природничо-математичну освіту
Міністерством освіти і науки розроблено Концепцію розвитку природничо-математичної освіти. Проєкт документа винесений для громадського обговорення.
Автори концепції зазначають, що Україна відчуває дефіцит фахівців, які роблять найбільш вагомий внесок у виробництво внутрішнього валового продукту. Вагомою причиною такого дефіциту є втрата популярності науково-технічних, інженерних професій і, як наслідок, зменшення зацікавленості у вивченні предметів природничої, технологічної, математичної освітніх галузей у молоді, про що свідчить негативна динаміка кількості випускників шкіл, які проходять ЗНО з математики, фізики, хімії та біології.
«Природничо-математична освіта (STEM-освіта) має стати ключовим напрямом розвитку освітньої галузі, складовою державної політики щодо зміцнення конкурентоздатності економіки та розвитку людського капіталу, одним з головних чинників інноваційного розвитку освіти, що відповідає запитам сучасної економіки та потребам суспільства», – йдеться у проекті концепції.
Окрім того, автори концепції наголошують, що у галузі природничо-математичної освіти наявні проблеми, які є наслідком загальних проблем у сфері середньої освіти, зокрема: зниження рівня викладання природничо-математичних предметів, недосконалість змісту шкільної освіти, невідповідність змісту природничо-математичної освіти вимогам сьогодення, низька заробітна плата, соціальна незахищеність учителів, відсутність відповідних умов в окремих школах для забезпечення допрофільної підготовки та профільного навчання природничо-математичних предметів тощо.
Головною метою концепції є сприяння розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти) як фундаменту конкурентоздатності та економічного зростання нашої держави, що покликані формувати новітні STEM-компетентності громадян, підготувати фахівців нової генерації, здатних до засвоєння, втілення та розробки сучасних знань та новітніх технологій.
Концепція спрямована на модернізацію природничо-математичної освіти, широкомасштабне впровадження STEM-освіти на рівнях дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійно-технічної та вищої освіти; врахування завдань природничо-математичної (STEM-освіти) при плануванні бюджетних асигнувань; залучення широкої громадськості до підтримки впровадження STEM-освіти через партнерство з роботодавцями та науковими установами.
У проєкті документа наголошується, що з метою активного залучення молоді до дослідницько-експериментальної, конструкторської діяльності, удосконалення основних STEM-умінь, включаючи обчислювальне мислення, та здобуття цифрової грамотності потрібно впроваджувати нові методи та форми організації освітнього процесу.
Актуальним напрямом інноваційного розвитку освіти є STEM-орієнтований підхід до навчання, у якому академічні терміни супроводжуються прикладами із реального життя.
Концепція визначає основні завдання STEM-освіти та окреслює умови її реалізації.
Автори Концепції розвитку природничо-математичної освіти очікують, що впровадження STEM-освіти в освітній процес дозволить підвищити якість освіти, формувати і розвивати навички науково-дослідницької та інженерної діяльності, ранню професійну самовизначеність школярів, популяризувати інженерні професії поширювати інноваційний педагогічний досвід та освітні технології тощо.
Пропозиції та зауваження до проекту концепції можна надсилати до 04 червня 2020 року на е-пошту b_kudrenko@mon.gov.ua з темою повідомлення «Громадське обговорення».
ПРОЕКТ КОНЦЕПЦІЇ РОЗВИТКУ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ
______________________________________________________________________________________________________________________________
Краща STEM публікація 2020
Інститут модернізації змісту освіти оголосив конкурс “Краща STEM-публікація – 2020”.
Подавати заявки та роботи можна з 15 травня до 25 грудня, повідомили на сайті інституту.
До участі запрошують науковців, науково-педагогічних працівників, аспірантів, студентів та всіх працівників освіти, які підтримують ідеї розвитку STEM-освіти.
Є три номінації:
Теоретичні аспекти STEM-освіти:
- вітчизняні, зарубіжні надбання та проблеми запровадження STEM-освіти;
- новітні технології як інноваційний інструмент оновлення дидактичних принципів природничо-математичної освіти;
- STEM-напрями як інструмент підвищення якості інклюзивної освіти.
STEM-освіта від дошкільника до випускника:
- науково-методичне забезпечення та організація STEM-навчання в контексті реалізації дидактичних принципів Нової української школи;
- наступність між освітніми рівнями як актуальна проблема запровадження STEM-освіти та реалізації Нової української школи;
- інноваційні підходи в підготовці випускників до побудови успішної кар’єри в галузі STEM-професій;
- зміст та напрями організації освітнього процесу із запровадженням STEM-навчання;
- представлення STEM-проєктів, впроваджених у навчально-виховний процес;
- інноваційні методи, засоби та форми організації освітнього процесу: хакатон, марафон, онлайн-експерименти, електронні віртуальні лабораторії, наукові музеї, платформи для організації міжнародної проєктно-дослідницької діяльності.
Підготовка педагогічних кадрів та освіта дорослих:
- теорія і практика формування професійної компетентності педагогів у контексті STEM-освіти;
- досвід та проблеми розвитку STEM-освіти у вищій школі;
- розвиток професійної компетентності фахівців STEM-освіти в системі неперервної педагогічної освіти.
Переможці отримають право на безкоштовний друк публікації у науково-педагогічних журналах та почесні грамоти ІМЗО.
Вимоги до публікації дивіться тут.
Детальніше про конкурс можна дізнатись тут.
Нагадаємо, вчителі можуть провести урок біології про коронавірус та отримати сертифікат ЮНІСЕФ.
______________________________________________________________________________________________________________________________
Конкурс фото-відео
Учнів запрошують на конкурс фото і відео про довкілля, булінг та безпеку на дорозі
Для учнів стартував конкурс фото та відео про запобігання булінгу, безпеку на дорозі та відповідальне ставлення до довкілля “Безпечна країна”.
Подати свої роботи можна до 18 жовтня, повідомили на сайті МОН.
Податися на змагання можуть учні та вихованці закладів освіти – індивідуально або ж колективно.
Автори найкращих робіт отримають цінні призи. Також із найкращих фото створять вистаку.
Детальніше про конкурс, вимоги до робіт та як їх подати можна дізнатись тут.
Змагання організовують МОН, Мінінфраструктури, МВС, МОЗ, Міжнародний Благодійний Фонд “Допомоги постраждалим внаслідок дорожньо-транспортних пригод” та іншими.
Нагадаємо, для дітей віком 5-16 років оголосили конкурс анімації на протидію коронавірусу.
______________________________________________________________________________________________________________________________
Вебінари Академії сучасних освітян
Шановні колеги!
АКАДЕМІЯ СУЧАСНИХ ОСВІТЯН пропонує до вашої уваги цікаві вебінари. Після вебінару учасник отримає електронний СЕРТИФІКАТ від АКАДЕМІЇ СУЧАСНИХ ОСВІТЯН (за нормами МОН, 6 академічних годин), запис конференції, презентацію.
Вебінар “Розвиток емоційного інтелекту. Як керувати своїми емоціями” 18.05. 0 14.00 Реєстрація тут:
https://docs.google.com/forms/d/1UL7eTOsnnRaNhqUEhuFUyxSZj52m-X7G1kYs4pD8duo/edit
Вебінар “Креативність у дії” 19.05. о 14.00 Реєстрація тут:
https://docs.google.com/forms/d/1cf1crekjVdUXzhWJ9rYCMLA2wx0R-p3HXa85H5_jNZw/edit
Вебінар “Лідерство в освіті. Виклики сьогодення” 20.05.о 14.00 Реєстрація тут:
https://docs.google.com/forms/d/1tw5M8xvrFHiTDUgBAqoMGn7-7AR0pW5gQ0FKBzojsjI/edit
Вебінар «Ефективна комунікація як інструмент професійної діяльності» 20.05. о16.00 Реєстрація тут:
https://docs.google.com/forms/d/1Vse67jroagJPHO1V5Wgpo8E_plzPDrPxIk4LZqEYNxg/edit
Вебінар “Інклюзивне навчання: різні можливості, рівні права” 21.05. о 14.00 Реєстрація тут:
https://docs.google.com/forms/d/1SnZTJmJKYaVqKW9Hj41l0nDuHI2AyHHT6GLu4PIlC2Q/edit
Вебінар «Стресостійкість або як протистояти емоційному напруженню» 21.05. о 16.00 Реєстрація тут:
https://docs.google.com/forms/d/1bVLLiI6IfuWS9bZW9VRHza_C8agN8g96B78DffAC2jg/edit
Вебінар “Компетенції сучаного вчителя. Навички 21 століття ” 22.05. о 14. 00 Реєстрація тут:
https://docs.google.com/forms/d/14tGTQglYXN4pzivrPqdqXUKP1TFhLCZ_knLTVqyhUJk/edit
Вебінар “Діти покоління Z: пошук способів педагогічної взаємодії” 23.05. о 14.00. Реєстрація тут:
https://docs.google.com/forms/d/1lHdj7YsB2g8njB_meSRTAKPAIQWVs1RzJ_i1XDZL9As/edit
______________________________________________________________________________________________________________________________
Як провести оцінювання учнів, з якими немає зв’язку
У МОН повідомили про особливості семестрового оцінювання учнів, які не виходять на зв’язок.
Якщо учень немає інших технологій для дистанційної освіти, то звичайний телефонний зв’язок може слугувати інструментом для взаємодії між учителем та учнем.
Про це повідомила в.о. міністра освіти і науки Любомира Мандзій, відповідаючи на найпоширеніші запитання вчителів.
За її словами, у сьогоднішніх умовах можуть використовуватись різні технічні засоби для організації освітнього процесу.
«Якщо учень немає інших технологій, то і звичайний телефонний зв’язок може слугувати інструментом для взаємодії між учителем та учнем», – сказала в.о. міністра освіти і науки.
Також вона повідомила, що семестрове оцінювання учнів, які не виходять на зв’язок під час карантину має формуватися з урахуванням очного навчання до впровадження карантинних обмежень.
«Рекомендуємо вчителям зважено і неформально підходити до виставлення оцінок за семестр учням, які з вагомих причин не змогли навчатися дистанційно і пропустили більшість навчальних занять під час карантину», – повідомила Любомира Мандзій.
______________________________________________________________________________________________________________________________
Засідання методичної ради
09 жовтня 2018 року відповідно до плану роботи методичного кабінету
відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Недригайлівської селищної ради
відбулося чергове засідання методичної ради на якому обговорено ряд
планових питань:
1. Реалізація концепції «Нова українська школа» у початковій ланці
закладів загальної середньої освіти.
2. Про управлінський моніторинг. Моніторинг стану викладання навчальних предметів.
3. Про організацію методичної роботи з молодими спеціалістами закладів
освіти у 2018-2019 н. р.
4. Про хід та результати діяльності методистів щодо створення медіатеки
методичного кабінету.
5. Про стан роботи над проектом «Методична скарбничка».
_____________________________________________________________________________________________________________________________
ОЛІМПІАДНИЙ МАРАФОН.
НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ – УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА
2 листопада 2019 року на базі БДЮТ відбувся ІІ етап Всеукраїнської
учнівської олімпіади з української мови та літератури.
В олімпіаді взяло участь 14 учнів, із них 2 учні – 7 класу, 3 учні – 8 класу, 3
учні – 9 класу, 3 учні – 10 класу, 3 учні – 11 класу.
За результатами виконаних завдань олімпіади визначено переможці:
7 клас – Васильєва Владислава, учениця Недригайлівської СЗОШ І-ІІІ
ступенів (опорний заклад)
8 клас – Щегельська Єлизавета, учениця Недригайлівської СЗОШ І-ІІІ
ступенів (опорний заклад)
9 клас – Сіромаха Інна, учениця Недригайлівської СЗОШ І-ІІІ ступенів
(опорний заклад)
10 клас – Гордієнко Ангеліна, учениця Недригайлівської СЗОШ І-ІІІ ступенів
(опорний заклад)
11 клас – Нерода Анастасія, учениця Недригайлівської СЗОШ І-ІІІ ступенів
(опорний заклад)
____________________________________________________________________________________________________________________________
ОЛІМПІАДНИЙ МАРАФОН.
НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ – ЕКОЛОГІЯ
3 листопада 2019 року відбувся ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади
з екології.
Вітаємо Богославську Людмилу, ученицю 10 класу Гринівського
навчально-виховного комплексу: «Загальноосвітня школа I-III ступенів –
дошкільний навчальний заклад» із зайнятим І місцем та її наставника
Дяченко Л.Л.!
____________________________________________________________________________________________________________________________
ОЛІМПІАДНИЙ МАРАФОН.
НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ – ІСТОРІЯ
9 листопада 2019 року на базі БДЮТ відбувся ІІ етап Всеукраїнської
учнівської олімпіади з історії.
В олімпіаді взяли участь учні 8-11 класів закладів світи громади.
За результатами виконаних завдань олімпіади визначено переможці:
10 клас – Стовбир Світлана, учениця Недригайлівської СЗОШ І-ІІІ ступенів
(опорний заклад);
10 клас – Гордієнко Ангеліна, учениця Недригайлівської СЗОШ І-ІІІ ступенів
(опорний заклад);
11 клас – Кізенко Ельміра, учениця Недригайлівської СЗОШ І-ІІІ ступенів
(опорний заклад)
____________________________________________________________________________________________________________________________
ПЛАН Методичного Кабінету 2019
____________________________________________________________________________________________________________________________
Подорожуймо онлайн
В умовах карантину, рекомендуємо долучитися до різних онлайн-активностей.
ВІРТУАЛЬНІ ЕКСКУРСІЇ ПО СВІТУ
Сервіс Google Expeditions За допомогою цієї програми можна здійснити найрізноманітніші віртуальні екскурсії. Додаток містить понад 200 експедицій – починаючи з Великого Бар’єрного рифа в Австралії і закінчуючи стародавніми руїнами Мачу Пікчу в Перу.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.vr.expeditions&hl=ru
Проєкт Google Arts & Culture Google запустив тематичну онлайн-експозицію, присвячену світу живої природи і еволюції людства. Користувачам пропонується відвідати 150 інтерактивних виставок з 300 тисячами фотографій і відео і 30 віртуальними турами по 50 музеям світу. Онлайн-екскурсії доступні на сайті проєкту Google Arts & Culture. Як повідомляють розробники, вони використовували технологію віртуальної реальності, щоб «оживити» деякі експонати. Відвідувачам онлайн-виставки також пропонують подивитися, як виглядають 3 000 видів живих істот, зібраних в одній гігантській шафі, і дізнатися, як могли виглядати наші предки. Експонати можна розглянути в браузері, а також в новому додатку Google Arts & Culture на пристроях iOS і Android. Панорамні відео доступні також на YouTube. Всі інтерактивні виставки та онлайн-екскурсії проводяться англійською мовою.
https://artsandculture.google.com/explore
13 найкрутіших панорам Google Maps – віртуальна подорож навколо світу https://tsn.ua/special-projects/aroundtheworld/
Топ-10 найкращих віртуальних екскурсій у світі
Діснейленд запустив віртуальні подорожі:
відео https://osvitoria.media/news/disnejlend-zapustyv-virtualni-podorozhi-video/
Музейний портал https://museum-portal.com/ua/museums
Віртуальна екскурсія по музеях світу
http://lib.if.ua/publish2009/1249300238.html
Подорож не виходячи з дому: 39 музеїв світу, які можна побачити онлайн
ВІРТУАЛЬНІ ЕКСКУРСІЇ УКРАЇНОЮ
Віртуальні тури Україною https://ua.discover.net.ua/virtual-tours
Українські музеї проводять безкоштовні онлайн-уроки з малювання
Віртуальний тур українськими музеями просто неба
https://museums.authenticukraine.com.ua/ua/
Музеї України
Музей грошей Національного банку України
https://old.bank.gov.ua/3dtour/
Чернівецький обласний музей народної архітектури та побуту
Національний заповідник Хортиця
https://www.youtube.com/channel/UCkufTjh5wE5RR6vOgkMvswQ/featured?view_as=subscriber
3D тури найцікавішими місцями Івано-Франківщини
http://www.iftourism.com/?fbclid=IwAR2d4DUsSUPFp_D2gl_OwIID5v2PPK-uLM2oF-l_uYG2BcGyl8EGzEfQjJs
Заповідник “Софія Київська”
https://my.matterport.com/show/?m=XxDnKGZfXJG
МУЗИЧНЕ ТА ТЕАТРАЛЬНЕ МИСТЕЦТВО
Віденська державна опера відкрила свої архіви для прямої трансляції. Починаючи з 15 березня 2020 року, Wiener Staatsoper абсолютно безкоштовно транслюватиме записи минулих вистав опери щодня через потокову платформу. www.staatsoperlive.com
Онлайн трансляції концертів колонного залу ім. М.В. Лисенка на you tube-каналі Національної філармонії України
https://www.youtube.com/channel/UC68q37qCImrQyst-vpS8Q8w/
Онлайн-концерти у Львівському органному залі
https://moemisto.ua/vn/onlayn-kontserti-u-lvivskomu-organnomu-zalu-221127.html
Оперні театри України https://theatres.authenticukraine.com.ua/ua/
5 онлайн-вистав від театру Марії Заньковецької
27 українських театрів онлайн https://theatre.love/blog/26-ukra-nskih-teatr-v-onlayn/
Онлайн-вистави Чернівецького академічного обласного театру ляльок https://www.facebook.com/lyalkycv/
Онлайн-вистави Полтавського академічного обласного театру ляльок https://pl-puppet.com.ua/
ОНЛАЙН-БІБЛІОТЕКИ
Онлайн-бібліотека аудіо-книг, електронні бібліотеки
AeLib: Бібліотека світової літератури. Оригінали та переклади http://ae-lib.org.ua/index.htm
Бібліотека Української Поезії http://poetyka.uazone.net/
Національні бібліотека України імені В.І. Вернадського
Веб-проект “Читанка” – це дитяча публічна онлайн-бібліотека
Електронна бібліотека НБУ для дітей
http://www.chl.kiev.ua/elibrary/Book/Index
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА – Електронна бібліотека
Бібліотека Української Літератури https://www.ukrlib.com.ua/
ОНЛАЙН-ШКОЛА ЧАРІВНИЦТВА
Серії романів про Гаррі Поттера можна знайти як серед дітей, так і серед дорослих. А відтепер ви можете всією сім’єю поступити в онлайн-школу чарівництва Хогвартс і вибрати собі факультет – Ґрифіндор, Слизерин або будь-який інший з чотирьох. Більшість курсів проходять в розважальному форматі, однак в програмі є і корисні предмети, наприклад, астрономія, яка побудована на науковій основі. Такі курси підійдуть для школярів середніх класів зі знанням англійської мови. Вчитися разом з Гаррі Поттером їм буде набагато цікавіше, ніж в звичайній школі, тим паче, під час карантинних канікул. http://www.hogwartsishere.com/