ДОРОЖНЯ КАРТА ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У 2020/2021 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

 Міністерством освіти і науки України розроблено інструктивно-методичні рекомендації щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році (https://mon.gov.ua/…/shodo-organizaciyi-diyalnosti-zakladiv…)
Для роботи дитячих садків у 2020/2021 навчальному році обов’язково мають бути заплановані дії щодо заохочення всіх учасників освітнього процесу до дотримання гігієнічних навичок, соціальної дистанції у приміщенні.
Рішення щодо відновлення діяльності та функціонування закладів дошкільної освіти ухвалюють регіональні комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, що залежить від статистики захворюваності в регіоні. За сприятливої ситуації в регіоні дитячі садки працюють у звичайному режимі, створивши максимально безпечні умови для вихованців та працівників. За створення таких умов відповідають засновники та керівники закладів.
Відповідно до Закону України «Про освіту» усім закладам освіти надано автономію в організації освітнього процесу, орієнтуючись на попередній досвід, аналіз результатів своєї роботи в минулому навчальному році та всі наявні рекомендації.
Наголошено, що при організації освітньої діяльності вихователям варто звертати увагу, що діяльнісний підхід є основою для досягнення цілей розвитку дітей різного віку, застосовувати його потрібно так, щоб це було природньо та органічно до їхніх потреб та інтересів.
Поряд із традиційними формами роботи з батьками чи законними представниками дитини (опитування, співбесіди, консультації, засідання батьківського комітету, конкурси тощо), можна застосовувати інноваційні, а саме: «Буккросинг», «Дерево цілей» або «Дерево розвитку групи» та «Батьківська скринька», а також впроваджувати дистанційні форми спілкування.
Необхідною умовою для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, крім корекційно-розвиткових послуг та психолого-педагогічного супроводу, є створення універсального дизайну та розумного пристосування будівель, приміщень та прибудинкових територій, у тому числі створення ресурсної кімнати.
Упровадження дистанційних форм спілкування з батьками на онлайнплатформах та використання мобільних додатків є також прийнятним для дитсадків. Чітко зазначено тривалість і кратність роботи вихователя з дитиною за комп’ютером та гаджетами відповідно до віку і особливостей дитини.
Невід’ємною складовою роботи закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році залишається підвищення кваліфікації педагогічних працівників за різними формами та видами.
МОН у 2020/2021 н.р. продовжуватиме роботу з координації діяльності закладів дошкільної освіти в умовах карантинних заходів, спричинених COVID-19.

Залишити відповідь

Your email address will not be published.