Засідання консультпункту шкільних бібліотекарів

Потреба в активній творчій особистості, спроможній адаптуватися в насиченому світі, викликала необхідність реформування національної школи.
Важливим завданням сучасної школи є формування інтелектуального потенціалу держави. У зв’язку з цим зростає і роль шкільної бібліотеки як
найважливішої інституції у справах реалізації цілей і завдань щодо інформатизації та рівного доступу до якісної освіти школярів. У цих умовах бібліотекарю необхідно орієнтуватися в широкому спектрі
сучасних інноваційних технологій, ідей, напрямів, не витрачати час на
відкриття уже відомого .
З цією метою 20 лютого 2020 року на базі Недригайлівської
спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (опорний заклад)
відбулося засідання консультпункту для шкільних бібліотекарів закладів
освіти Недригайлівської селищної ради на тему «Взаємодія шкільного
бібліотекаря з педагогічним колективом по розвитку в учнів пізнавальних
інтересів, любові до читання».
Розглянувши теоретичні та практичні аспекти, пов’язані з питаннями
співпраці шкільного бібліотекаря та педагогічного колективу у напрямку
освітньої та виховної мети, учасники семінару дійшли висновку, що
шкільним бібліотекарям слід дотримуватись наступних рекомендацій:
1. Постійно акцентувати увагу педагогів на нових методичних доробках,
розробках, ідеях, концепціях щодо навчання і виховання.
2. Працювати над створенням в шкільній бібліотеці умов, які б
стимулювали самоосвіту і саморозвиток особистості дитини і потреби в
самостійному пошуку, відборі та використанні інформації.
3. При плануванні спільної роботи з вчителями початкової школи
передбачити такі форми роботи: екскурсії до бібліотеки, робота в ГПД,
анкетування батьківської громадськості, підготовка рекомендацій для
батьків.
4. Підтримувати зв’язок з учителями – предметниками з метою
інформування їх про стан науково-методичного забезпечення кожної
навчальної дисципліни.
5. Знайомити вчителів з новими виданнями , практикувати проведення
книжкових виставок під час уроків для ознайомлення учнів з
додатковими інформаційними ресурсами з того чи іншого предмету.
6. Надавати інформаційну підтримку вчителям, учням під час проведення
предметних тижнів, інших інтелектуальних та пізнавальних заходів.
7. Вести роботу над створенням власної бази даних з краєзнавства,
залучаючи до цього вчителів – предметників, зацікавлених учнів.

8. В рамках співробітництва з класними керівниками проводити спільні
виховні години, анкетування батьків з подальшим наданням їм
рекомендацій.
9. Скласти графік проведення бібліотечно-бібліографічних занять,
залучивши класних керівників, вчителів – предметників, бібліотекарів-
фахівців.
10. Спільно з педагогом, відповідальним за виховну роботу в школі, та
класними керівниками спланувати роботу по виявленню обдарованих
дітей та розвитку їх здібностей.
Капленко Людмила Михайлівна, бібліотекар Недригайлівської
спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (опорний заклад)
провела бібліотечний урок з учнями 5-Б класу, приурочений вшануванню
подвигу учасників Революції гідності та увічненню пам’яті Героїв Небесної
Сотні. Метою заходу було бажання не тільки нагадати учням про ці визначні
події у новітній історії України, а й виховувати в них патріотичну свідомість,
любов до Батьківщини, бажання стати гідними громадянами України.

Залишити відповідь

Your email address will not be published.